2011. szeptember 20., kedd

A Hold Noé bárkája - Noah's Ark is the Moon silver pendant

Részletek:






Nem vagyok csillagász, sem fizikus vagy asztrológus, így a Holdról sem tudok sok mindent. Öt éves koromban, egy titokzatos este, a szüleim elvittek egy kicsi obszervatóriumba, ahol a távcsőbe pillantva megláthattam a növekvő Hold felszínét. Másnap már krátereket és szaturnuszokat rajzoltam az óvodában. Később nagy űrhajókat, amikben emberek laknak és utaznak a világűrben.
Aztán felnőttem és az a sok, számomra ismeretlen és titokzatos dolog, ami az évek alatt összegyűlt bennem az univerzumról, egy mesévé változott.
A Hold egy nagy űrhajó, nem más, mint Noé bárkája. Az emberek valahol egy másik bolygón éltek az édenkertben, és miután tönkretették azt a világot, elérkezett a vízözön, amiből csak Noé és családja menekült meg a Hold-bárkával, ami végül a Föld vonzásában sorsszerűen megakadt és a Hold-űrhajóból népesítette be Noé és családja a Földet. Természetesen a mese sokkal színesebb és részletesebb, évtizedek alatt érlelődött és alakult ki belőle egy fantasztikus álomvilág. Az ég-szereimen keresztül szeretném elmesélni ezt a különös történetet. Ha felkeltettem az érdeklődését és kíváncsivá tettem, tekintse meg az ég-szereimet és látogassa meg a nemsokára megnyíló kiállításomat!



Az itt látható különleges medál a Teliholdat ábrázolja tengereivel, nagyjából úgy, ahogy az égen láthatjuk mikor feltekintünk rá. A sötét mélyedések maratással készültek a megdomborított ezüst lemezre. A medál hátul is le van fedve és szándékosan oxidosan van hagyva a felszíne, ami az űr szépségét tükrözi vissza. A medál nagy, 3 cm-nél is nagyobb az átmérője. Fekete ékszerkaucsukon van felfüggesztve ezüst zárral és végekkel.
Köszönöm, hogy benézett hozzám!

Részletek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése